INSPIRE SZÉRIA
Inspire1, Inspire2
MATRICE SZÉRIA
Matrice 300RTK-rövid
PHANTOM SZÉRIA
Phantom 3 rövid, Phantom 3, Phantom 3 PRO, Phantom 4, Phantom 4 PRO, Phantom 4 RTK
MAVIC SZÉRIA
Mavic AIR rövid, Mavic AIR, Mavic AIR-2 rövid, Mavic AIR-2, Mavic AIR2S, Mavic MINI rövid, Mavic MINI, Mavic PRO rövid, Mavic PRO, Mavic2 PRO rövid, Mavic2 PRO|ZOOM, Mavic2 ZOOM rövid, Mavic2 ENTERPRISE, Mavic2 Enterprise rövid, Mavic2 ENTERPRISE DUAL rövid, Mavic Mini2 quick, Mavic 3
TELLO SZÉRIA
TELLO rövid, TELLO, TELLO SDK, Gamesir-T1d
FPV
FPV, FPV rövid
AGRAS SZÉRIA
T-30
SPARK SZÉRIA
SPARK, Hordozható töltőállomás, Akku töltő központ
OSMO SZÉRIA
OSMO, OSMO+, MOBILE rövid, MOBILE, MOBILE2 rövid, MOBILE 2, MOBIL 3 rövid, MOBILE3, POCKET rövid, POCKET, OSMO Mobile4 rövid, OM4-Ring-holder, Mobile 5, POCKET-2-rövid, POCKET-2-rövid-creator-combo, POCKET-2, ACTION, ACTION2,
RONIN SZÉRIA
RS2 QSG multi languages rövid, RSC2 multi languages rövid, SC rövid, S-mi van a dobozban, S rövid, RS2
ROBOMASTER
S1, S1 rövid
ZENMUSE
H20, H20 rövid
MINI SZÉRIA
SE, MINI3-PRO
GOGGLES, SMART CONTROLLER
Első lépésként az ügyintézéshez mindenképpen szükséged lesz:
vásárlást igazoló számlára
garanciajegyre (ajánlott, nem feltétel)
a meghibásodott eszközre és gyári tartozékaira
gyári csomagolásra (ajánlott a biztonságos szállításhoz)
Második lépésként keresd fel a Duplitec Szerviz Központot. Itt a szerviz munkatársai készséggel állnak rendelkezésedre.
Amelyet az alábbi elérhetőségeken találsz meg:
Duplitec Szerviz Központ
Szerviz telefonszám: +36705023763
E-mail cím: szerviz@duplitec.hu
Web: https://mydroneservice.hu/
Cím: 1141 Budapest, Öv u. 39-41
A Duplitec Kft-től vásárolt termékek teljes garanciális ügyintézése a Duplitec Szerviz Központon keresztül INGYENES.
Mivel a garanciális szerviz elbírálása, illetve a javítás teljes folyamata az európai szervizközpontban valósul meg, a magyarországi szervizpartnernél leadott termékek esetében a hiba regisztrációját követően kb. 3-4 hét a teljes átfutás ideje. A magyar Duplitec Szerviz Központon keresztül beküldött termékek a központban prioritást élveznek.
Lehetőséged van közvetlenül kiküldeni a terméket a régiós szervizközpontba saját költségen (ez az esetek túlnyomó többségében nagyobb költséggel jár, mint szervizünkön keresztül), ezesetben az átfutás ideje hosszabb is lehet, mivel ezek nem kapnak nagyobb prioritást.
A DJI Care Refresh egy extra szerviz szolgáltatás, amelyet a támogatott gépek esetében külön költségen vásárolhatsz meg (illetve egyes Zenmuse kamerák esetében), és amit a géped regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválnod kell a DJI oldalán. A 48 óra letelte után, még szintén van lehetőséged 1 éven belül Care-t regisztrálnod a termékedre, ezesetben fel kell venned a kapcsolatot a DJI supporttal, akik az általad készített videó alapján engedélyezik a Care aktiválását. Care Refresh 12 hónapig érvényes, és 2 alkalommal (gépenként és alkalmanként eltérő összegben) a folyamat végén csereterméket biztosít a számodra. Minden egyes alkalommal amikor igénybe veszed ezt a szolgáltatást a javítás után egy új vagy újszerű eszközt kapsz kézhez.
Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten (csak angolul érhető el). A DJI Support vagy Online Repair Request oldalakon.
Amennyiben magyarul intéznéd a javítást, keresd a DJI magyarországi szervizpartnerét, és hívd fel a kollégák figyelmét, hogy külön a Care keretein belül szeretnéd javíttatani a készülékedet.
FONTOS: Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni. (Tehát pl.: kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni)
A termék aktiválásától számított 12 hónapig korlátozott garancia (főegységeként eltérő garanciális időtartammal) rendeltetésszerű használat esetén. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákat lásd külön.
A garanciaidőn belül történt nem várt, saját hibából eredő balesetek esetében 2 választásod van:
a magyarországi Duplitec Szerviz Központnál kérhető az eszköz szakszerű javítása, ezesetben a cserélt alkatrészekre és munkára cégünk garanciát vállal, a gép korlátozott garanciája továbbra is megmarad
a Duplitec Szerviz Központban kérheted a régiós DJI szervizközpontba szállíttatását, ahol a DJI a gépet gyári állapotra javítja meg, és a garancia folytatólagos marad, és Care Refresh a javított termékre ezesetben ugyanúgy köthető.
Alapesetben a bevizsgálás és szállítás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).
Szervizünk természetesen a garanciaidőn túli meghibásodások esetén is áll az ügyfelei rendelkezésére. Alapesetben a bevizsgálás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).
Garanciális termékek esetében a TELJES garanciális ügyintézés INGYENES. Ebben az esetben cégünk átvállalja a felhasználótól a termék szervizbe szállításának díját és az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatokat. Minden esetben ügyfeleink egyedi ügyszámot kapnak, amit a DJI weboldalán követhetnek nyomon.
A terméket a Duplitec Kft. címére eljuttatva kollégáink regisztrálják garanciális javításra a behozott készüléket, és értesítik az ügyfeleket amint elkészült a javítás és címünkön átvehető.
Tapasztalt kollégáink átlagosan 20 éves elektronikai eszköz szerviztapasztalattal, valamint Magyarországon egyedüliként a DJI hivatalosan elismert szervizes tanúsítványával rendelkeznek. A DJI hivatalos honlapján is, mint ajánlott szervizpartner a Duplitec Kft. került feltüntetésre.
Személyes átvétel: Hétfőtől - péntekig: 09.00-15.00 között.
Választható fizetési módok: előre utalás és hitelkeret
GLS futárral: Minden rendelést, amely 11.00-ig érkezik be a rendszerünkbe, még aznap feladásra kerül.
Választható fizetési módok: előre utalás és hitelkeret
2016 augusztus
a Duplitec Kft. disztribútori szerződést köt a DJI vállalattal, consumer termékek forgalmazására vonatkozóan
2016 november:
a cég megkezdi jelenlegi tevékenységét, létszám 2 fő (a háttér kiszolgáló személyzetet ide nem számolva)
2016 január 1 - december 31 közötti nettó árbevétel: 52,8 M HUF
2017 február:
a Duplitec Kft. a DJI recommended repair service partnerévé válik, 2 fő állandó szerviztechnikussal, akik DJI certificate-el rendelkeznek. Mindmáig az egyetlen magyarországi DJI szerviz, DJI által képzett technikusokkal.
2017 június:
a cég a DJI Enterprise termékek és szolgáltatások disztribútorává válik
2017 szeptember:
létszám 6 fő (a háttér kiszolgáló személyzetet ide nem számolva)
2017 január 1 - december 31 közötti nettó árbevétel: 796,6 M HUF
2018-ban megszerzett disztribúciók:
Micasense és Slantrange szenzorok, DroneDeploy és Pix4D szoftveres megoldások
2018 április:
elindul az egyetlen hivatalos DJI márkaszaküzlet, a DJI | ARS Budapest
2018 június:
Magyarosrszágon elsőként elindítjuk a valóban működő dróndetektáló megoldások forgalmazását
2018 augusztus:
létszám 16 fő (a háttér kiszolgáló személyzetet ide nem számolva), melyet további szerződéses 6 fős pilótacsapat és gimbal operátorok egészítenek ki.
2018 január-december:
között a nettó árbevétel 2.000,- MFt
2019 január:
elindul a cég oktatási üzletága
2019 február:
a Duplitec Kft. az Óbudai Egyetem - Kandó Kálmán Villamosmérnöki karán elindítja az ''Ipari UAV kezelés és fejlesztés'' féléves, kreditpontot érő tantárgyát
2019 április:
az első Digitális Témahét partnerség, elindulnak az első oktatási rendezvények, események
2019 május:
a cég által foglalkoztatott kollégák létszáma 24 fő
2019 december:
a Duplitec Államilag elismert Felnőttképzési intézmény lett, elindult aROBOSTORE, több nagyvállalati, hatósági projekt indult ...
Cikkadatok lekérése: http://api.magnew.hu:5052/product
Függvény hívás
A lenti címekre POST metódust használva az alábbi JSON kódot küldve a válaszban megérkezik a JSON formátumú információ. Az „rn” a kiskereskedő vevőszáma. „oid” egyedi azonosító. Minden partner ezeket az adatokat a szerződéskötés után megkapja.
{"oid": "xxxxxxx","rn": "xxxxyyy"}
Hívásra kapott válasz
A válasz JSON kódban érkezik és az alábbi adatokat tartalmazza:
SKU - Cikkszám
EAN - Vonalkód
VSKU - Gyártói cikkszám
Manufacturer - Gyártó/Márka
Status - Cikk státusza. Érétkei: "Aktív" - a termék beszerzése folyamatos, készleten tartjuk, "Z-kifut" - a terméket nem tartjuk folyamatosan készleten, „kampány” szerűen még megjelenhet a listában.
LongName - Termék név
Platform - Platform/termék család
CatCode - Kategória besorolás
SubCatCode - Alkategória besorolás
StreetDate - Megjelenés dátuma
Description - Termék leírás
Warranty - Garancia idő (hónap)
Pic - Kép link (több kép esetén „;” pontosvesszővel elválasztva)
Width - Temék mérete x (cm)
Height - Temék mérete y (cm)
Length - Temék mérete z (cm)
NetWeight - Nettó tömeg (kg)
GrossWeight - Bruttó tömeg (kg)
minta kód:
{
"products":[
{
"SKU":"2510576",
"EAN":"5999541173159",
"Manufacturer":"Magnew",
"Status":"Z-kifut",
"LongName":"Zboard gamer billentyűzet + szoftver (PC)",
"Platform":"PC",
"CatCode":"KIEG",
"StreetDate":"2005-01-01",
"Warranty":12,
"Pic":"http://b2b.magnew.hu/pic/2510576.jpg",
"GrossWeight":"2.14",
"NetWeight":"1.68"
},
{
"SKU":"31614",
"EAN":"6958265174445",
"Manufacturer":"DJI",
"Status":"Aktív",
"LongName":"DJI Mavic 2 Pro",
"Platform":"MAVIC",
"CatCode":"Drón",
"SubCatCode":"Consumer",
"Description":"A Mavic 2 Pro a neves svéd Hasselblad 20 MP-es 1 inches szenzorával, vátloztatható apertúra méretével, 10-bites Dlog-M ..",
"Warranty":24,
"Pic":"http://b2b.magnew.hu/pic/31614.jpg",
"Width":"28.00",
"Height":"28.00",
"Length":"11.00",
"NetWeight":"0.90",
"GrossWeight":"2.48"
}
]
}
Adatok lekérése: http://api.magnew.hu:5052/price
Függvény hívás
A lenti címekre POST metódust használva az alábbi JSON kódot küldve a válaszban megérkezik a JSON formátumú információ. Az „rn” a kiskereskedő vevőszáma. „oid” egyedi azonosító. Minden partner ezeket az adatokat a szerződéskötés után megkapja.
{
"oid": "xxxxxxx",
"rn": "xxxxyyy"
}
Hívásra kapott válasz
A válasz JSON kódban érkezik és az alábbi adatokat tartalmazza:
SKU - Cikkszám
Price - Nettó átadási ár
Currency - Nettó átadási ár pénzneme (HUF/EUR)
Gprice - Bruttó ajánlott fogyasztói ár
Gcurrency - Brutó fogyár pénzneme (HUF/EUR)
{
"prices":[
{
"SKU":"2510576",
"Price":"38200",
"Currency":"HUF",
"GPrice":"58000",
"GCurrency":"HUF"
},
{
"SKU":"31614",
"Price":"15,2",
"Currency":"EUR",
"GPrice":"22,7",
"GCurrency":"EUR"
}
]
}
Készletadatok lekérése: http://api.magnew.hu:5052/stock
Függvény hívás
A lenti címekre POST metódust használva az alábbi JSON kódot küldve a válaszban megérkezik a JSON formátumú információ. Az „rn” a kiskereskedő vevőszáma. „oid” egyedi azonosító. Minden partner ezeket az adatokat a szerződéskötés után megkapja.
{ "oid": "xxxxxxx", "rn": "xxxxyyy" }
Hívásra kapott válasz
A válasz JSON kódban érkezik és az alábbi adatokat tartalmazza:
SKU - Cikkszám
Stock - készlet
{
"„stocks”":[
{
"SKU":"2510576",
"Stock":"3"
},
{
"SKU":"31614",
"Stock":"50"
}
]
}
Duplitec Kft. –nek címzett rendelések hívási címe:
http://api.magnew.hu:8080/dpOrder/OrderService.asmx
Függvény hívás
A hívás SOAP XML-be csomagolt JSON kéréssel történik és a válasz is ilyen formátumban érkezik. Az „id” azonosítóban egyedi értéknek kell szerepelni, ez legyen a kiskereskedőnél nyilvántartott rendelés szám. A „custom_id” a kiskereskedő vevőszáma, minden partner megkapja a szerződéskötés után. „deliveryType” mindig fix értéket („2”) kell benne küldeni. „productId” a termék a distributornál nyílvántartott azonosítója. „count” a kiskereskedő által rendelt mennyiség.
{
"id":"Teszt1",
"custom_id":"xxxx",
"deliveryType":2,
"items":[{"productId":"1110100", "count":"1"},
{"productId":"1110102", "count":"2"}]
}
Hívásra kapott válasz
Az „id” a kérésben küldöttel egyenlő. „voucherNumber” a distributorn által generált rendelés szám. „deliveryDate” a várható kiszállítás dátuma. „success” értéke a befoglalt mennyiséget tartalmazza. „message”.”text” értéke „Sikertelen rendelés” ha a kért mennyiségek bármelyikét nem tudtuk teljes mértékben befoglalni.
{"order":{
"id":"Teszt1",
"voucherNumber":"ERxxxx1",
"deliveryDate":"2019-10-10",
"items":[
{"productId":"1110100","success":0},
{"productId":"1110100","success":0}]},
"message":{
"code":-1,
"text":"Sikertelen rendelés"}}
PHP cURL példa az ár adatok lekérése.
$curl = curl_init();
curl_setopt_array($curl, array(
CURLOPT_PORT => "5052",
CURLOPT_URL => "http://api.magnew.hu:5052/price",
CURLOPT_RETURNTRANSFER => true,
CURLOPT_ENCODING => "",
CURLOPT_MAXREDIRS => 10,
CURLOPT_TIMEOUT => 30,
CURLOPT_HTTP_VERSION => CURL_HTTP_VERSION_1_1,
CURLOPT_CUSTOMREQUEST => "POST",
CURLOPT_POSTFIELDS => "{\r\n \"oid\": \„xxxxxxx\",\r\n \"rn\": \„xxxxyyy\"\r\n}",
CURLOPT_HTTPHEADER => array(
"cache-control: no-cache",
"content-type: application/json”),
));
$response = curl_exec($curl);
$err = curl_error($curl);
curl_close($curl);
if ($err) {
echo "cURL Error #:" . $err;
} else {
echo $response;
}