Segítség és támogatás

Első lépésként az ügyintézéshez mindenképpen szükséged lesz:

vásárlást igazoló számlára
garanciajegyre (ajánlott, nem feltétel)
a meghibásodott eszközre és gyári tartozékaira
gyári csomagolásra (ajánlott a biztonságos szállításhoz)
Második lépésként keresd fel a Duplitec Szerviz Központot. Itt a szerviz munkatársai készséggel állnak rendelkezésedre.

Amelyet az alábbi elérhetőségeken találsz meg:

Duplitec Szerviz Központ
Szerviz telefonszám: +36705023763
E-mail cím: szerviz@duplitec.hu
Web: https://mydroneservice.hu/
Cím: 1141 Budapest, Öv u. 39-41

A Duplitec Kft-től vásárolt termékek teljes garanciális ügyintézése a Duplitec Szerviz Központon keresztül INGYENES.

Mivel a garanciális szerviz elbírálása, illetve a javítás teljes folyamata az európai szervizközpontban valósul meg, a magyarországi szervizpartnernél leadott termékek esetében a hiba regisztrációját követően kb. 3-4 hét a teljes átfutás ideje. A magyar Duplitec Szerviz Központon keresztül beküldött termékek a központban prioritást élveznek.

Lehetőséged van közvetlenül kiküldeni a terméket a régiós szervizközpontba saját költségen (ez az esetek túlnyomó többségében nagyobb költséggel jár, mint szervizünkön keresztül), ezesetben az átfutás ideje hosszabb is lehet, mivel ezek nem kapnak nagyobb prioritást.

A DJI Care Refresh egy extra szerviz szolgáltatás, amelyet a támogatott gépek esetében külön költségen vásárolhatsz meg (illetve egyes Zenmuse kamerák esetében), és amit a géped regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválnod kell a DJI oldalán. A 48 óra letelte után, még szintén van lehetőséged 1 éven belül Care-t regisztrálnod a termékedre, ezesetben fel kell venned a kapcsolatot a DJI supporttal, akik az általad készített videó alapján engedélyezik a Care aktiválását. Care Refresh 12 hónapig érvényes, és 2 alkalommal (gépenként és alkalmanként eltérő összegben) a folyamat végén csereterméket biztosít a számodra. Minden egyes alkalommal amikor igénybe veszed ezt a szolgáltatást a javítás után egy új vagy újszerű eszközt kapsz kézhez.

Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten (csak angolul érhető el). A DJI Support vagy Online Repair Request oldalakon.

Amennyiben magyarul intéznéd a javítást, keresd a DJI magyarországi szervizpartnerét, és hívd fel a kollégák figyelmét, hogy külön a Care keretein belül szeretnéd javíttatani a készülékedet.

FONTOS: Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni. (Tehát pl.: kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni)

A termék aktiválásától számított 12 hónapig korlátozott garancia (főegységeként eltérő garanciális időtartammal) rendeltetésszerű használat esetén. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákat lásd külön.

A garanciaidőn belül történt nem várt, saját hibából eredő balesetek esetében 2 választásod van:

a magyarországi Duplitec Szerviz Központnál kérhető az eszköz szakszerű javítása, ezesetben a cserélt alkatrészekre és munkára cégünk garanciát vállal, a gép korlátozott garanciája továbbra is megmarad

a Duplitec Szerviz Központban kérheted a régiós DJI szervizközpontba szállíttatását, ahol a DJI a gépet gyári állapotra javítja meg, és a garancia folytatólagos marad, és Care Refresh a javított termékre ezesetben ugyanúgy köthető.

Alapesetben a bevizsgálás és szállítás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

Szervizünk természetesen a garanciaidőn túli meghibásodások esetén is áll az ügyfelei rendelkezésére. Alapesetben a bevizsgálás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

Garanciális termékek esetében a TELJES garanciális ügyintézés INGYENES. Ebben az esetben cégünk átvállalja a felhasználótól a termék szervizbe szállításának díját és az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatokat. Minden esetben ügyfeleink egyedi ügyszámot kapnak, amit a DJI weboldalán követhetnek nyomon.

A terméket a Duplitec Kft. címére eljuttatva kollégáink regisztrálják garanciális javításra a behozott készüléket, és értesítik az ügyfeleket amint elkészült a javítás és címünkön átvehető.

Tapasztalt kollégáink átlagosan 20 éves elektronikai eszköz szerviztapasztalattal, valamint Magyarországon egyedüliként a DJI hivatalosan elismert szervizes tanúsítványával rendelkeznek. A DJI hivatalos honlapján is, mint ajánlott szervizpartner a Duplitec Kft. került feltüntetésre.

Személyes átvétel: Hétfőtől - péntekig: 09.00-15.00 között.

Választható fizetési módok: előre utalás és hitelkeret

GLS futárral: Minden rendelést, amely 11.00-ig érkezik be a rendszerünkbe, még aznap feladásra kerül.

Választható fizetési módok: előre utalás és hitelkeret

 

2016 augusztus
a Duplitec Kft. disztribútori szerződést köt a DJI vállalattal, consumer termékek forgalmazására vonatkozóan


2016 november:
a cég megkezdi jelenlegi tevékenységét, létszám 2 fő (a háttér kiszolgáló személyzetet ide nem számolva)


2016 január 1 - december 31 közötti nettó árbevétel: 52,8 M HUF

 

2017 február:
a Duplitec Kft. a DJI recommended repair service partnerévé válik, 2 fő állandó szerviztechnikussal, akik DJI certificate-el rendelkeznek. Mindmáig az egyetlen magyarországi DJI szerviz, DJI által képzett technikusokkal.


2017 június:
a cég a DJI Enterprise termékek és szolgáltatások disztribútorává válik


2017 szeptember:
létszám 6 fő (a háttér kiszolgáló személyzetet ide nem számolva)
2017 január 1 - december 31 közötti nettó árbevétel: 796,6 M HUF

 

2018-ban megszerzett disztribúciók:
Micasense és Slantrange szenzorok, DroneDeploy és Pix4D szoftveres megoldások


2018 április:
elindul az egyetlen hivatalos DJI márkaszaküzlet, a DJI | ARS Budapest


2018 június:
Magyarosrszágon elsőként elindítjuk a valóban működő dróndetektáló megoldások forgalmazását


2018 augusztus:
létszám 16 fő (a háttér kiszolgáló személyzetet ide nem számolva), melyet további szerződéses 6 fős pilótacsapat és gimbal operátorok egészítenek ki.


2018 január-december:
között a nettó árbevétel 2.000,- MFt


2019 január:
elindul a cég oktatási üzletága


2019 február:
a Duplitec Kft. az Óbudai Egyetem - Kandó Kálmán Villamosmérnöki karán elindítja az ''Ipari UAV kezelés és fejlesztés'' féléves, kreditpontot érő tantárgyát


2019 április:
az első Digitális Témahét partnerség, elindulnak az első oktatási rendezvények, események


2019 május:
a cég által foglalkoztatott kollégák létszáma 24 fő


2019 december:
a Duplitec Államilag elismert Felnőttképzési intézmény lett, elindult aROBOSTORE,  több nagyvállalati, hatósági projekt indult ...

Cikkadatok lekérése: http://api.magnew.hu:5052/product

Függvény hívás

A lenti címekre POST metódust használva az alábbi JSON kódot küldve a válaszban megérkezik a JSON formátumú információ. Az „rn” a kiskereskedő vevőszáma. „oid” egyedi azonosító. Minden partner ezeket az adatokat a szerződéskötés után megkapja.

{"oid": "xxxxxxx","rn": "xxxxyyy"}

Hívásra kapott válasz

A válasz JSON kódban érkezik és az alábbi adatokat tartalmazza:

SKU - Cikkszám

EAN - Vonalkód

VSKU - Gyártói cikkszám

Manufacturer - Gyártó/Márka

Status - Cikk státusza. Érétkei: "Aktív" - a termék beszerzése folyamatos, készleten tartjuk, "Z-kifut" - a terméket nem tartjuk folyamatosan készleten, „kampány” szerűen még megjelenhet a listában.

LongName - Termék név

Platform - Platform/termék család

CatCode - Kategória besorolás

SubCatCode - Alkategória besorolás

StreetDate - Megjelenés dátuma

Description - Termék leírás

Warranty - Garancia idő (hónap)

Pic - Kép link (több kép esetén „;” pontosvesszővel elválasztva)

Width - Temék mérete x (cm)

Height - Temék mérete y (cm)

Length - Temék mérete z (cm)

NetWeight - Nettó tömeg (kg)

GrossWeight - Bruttó tömeg (kg)

minta kód:

{
"products":[
{
"SKU":"2510576",
"EAN":"5999541173159",
"Manufacturer":"Magnew",
"Status":"Z-kifut",
"LongName":"Zboard gamer billentyűzet + szoftver (PC)",
"Platform":"PC",
"CatCode":"KIEG",
"StreetDate":"2005-01-01",
"Warranty":12,
"Pic":"http://b2b.magnew.hu/pic/2510576.jpg",
"GrossWeight":"2.14",
"NetWeight":"1.68"
},
{
"SKU":"31614",
"EAN":"6958265174445",
"Manufacturer":"DJI",
"Status":"Aktív",
"LongName":"DJI Mavic 2 Pro",
"Platform":"MAVIC",
"CatCode":"Drón",
"SubCatCode":"Consumer",
"Description":"A Mavic 2 Pro a neves svéd Hasselblad 20 MP-es 1 inches szenzorával, vátloztatható apertúra méretével, 10-bites Dlog-M ..",
"Warranty":24,
"Pic":"http://b2b.magnew.hu/pic/31614.jpg",
"Width":"28.00",
"Height":"28.00",
"Length":"11.00",
"NetWeight":"0.90",
"GrossWeight":"2.48"
}
]
}

Adatok lekérése: http://api.magnew.hu:5052/price

Függvény hívás

A lenti címekre POST metódust használva az alábbi JSON kódot küldve a válaszban megérkezik a JSON formátumú információ. Az „rn” a kiskereskedő vevőszáma. „oid” egyedi azonosító. Minden partner ezeket az adatokat a szerződéskötés után megkapja.

{

    "oid": "xxxxxxx",

    "rn": "xxxxyyy"

}

Hívásra kapott válasz

A válasz JSON kódban érkezik és az alábbi adatokat tartalmazza:

SKU - Cikkszám

Price - Nettó átadási ár

Currency - Nettó átadási ár pénzneme (HUF/EUR)

Gprice - Bruttó ajánlott fogyasztói ár

Gcurrency - Brutó fogyár pénzneme (HUF/EUR)

{
"prices":[
{
"SKU":"2510576",
"Price":"38200",
"Currency":"HUF",
"GPrice":"58000",
"GCurrency":"HUF"
},
{
"SKU":"31614",
"Price":"15,2",
"Currency":"EUR",
"GPrice":"22,7",
"GCurrency":"EUR"
}
]
}

Készletadatok lekérése: http://api.magnew.hu:5052/stock

Függvény hívás

A lenti címekre POST metódust használva az alábbi JSON kódot küldve a válaszban megérkezik a JSON formátumú információ. Az „rn” a kiskereskedő vevőszáma. „oid” egyedi azonosító. Minden partner ezeket az adatokat a szerződéskötés után megkapja.

{     "oid": "xxxxxxx",     "rn": "xxxxyyy" }

Hívásra kapott válasz

A válasz JSON kódban érkezik és az alábbi adatokat tartalmazza:

SKU - Cikkszám

Stock - készlet

{
"„stocks”":[
{
"SKU":"2510576",
"Stock":"3"
},
{
"SKU":"31614",
"Stock":"50"
}
]
}

Duplitec Kft. –nek címzett rendelések hívási címe:
http://api.magnew.hu:8080/dpOrder/OrderService.asmx

Függvény hívás

A hívás SOAP XML-be csomagolt JSON kéréssel történik és a válasz is ilyen formátumban érkezik. Az „id” azonosítóban egyedi értéknek kell szerepelni, ez legyen a kiskereskedőnél nyilvántartott rendelés szám. A „custom_id” a kiskereskedő vevőszáma, minden partner megkapja a szerződéskötés után. „deliveryType” mindig fix értéket („2”) kell benne küldeni. „productId” a termék a distributornál nyílvántartott azonosítója. „count” a kiskereskedő által rendelt mennyiség.

{

   "id":"Teszt1", 

   "custom_id":"xxxx", 

   "deliveryType":2, 

   "items":[{"productId":"1110100", "count":"1"},

            {"productId":"1110102", "count":"2"}]

}

Hívásra kapott válasz

Az „id” a kérésben küldöttel egyenlő. „voucherNumber” a distributorn által generált rendelés szám. „deliveryDate” a várható kiszállítás dátuma. „success” értéke a befoglalt mennyiséget tartalmazza. „message”.”text” értéke „Sikertelen rendelés” ha a kért mennyiségek bármelyikét nem tudtuk teljes mértékben befoglalni.

{"order":{

    "id":"Teszt1",

    "voucherNumber":"ERxxxx1",

    "deliveryDate":"2019-10-10",

    "items":[

      {"productId":"1110100","success":0},

      {"productId":"1110100","success":0}]},

  "message":{

    "code":-1,

    "text":"Sikertelen rendelés"}}

PHP cURL példa az ár adatok lekérése.

$curl = curl_init();

curl_setopt_array($curl, array(

  CURLOPT_PORT => "5052",

  CURLOPT_URL => "http://api.magnew.hu:5052/price",

  CURLOPT_RETURNTRANSFER => true,

  CURLOPT_ENCODING => "",

  CURLOPT_MAXREDIRS => 10,

  CURLOPT_TIMEOUT => 30,

  CURLOPT_HTTP_VERSION => CURL_HTTP_VERSION_1_1,

  CURLOPT_CUSTOMREQUEST => "POST",

  CURLOPT_POSTFIELDS => "{\r\n    \"oid\": \„xxxxxxx\",\r\n    \"rn\": \„xxxxyyy\"\r\n}",

  CURLOPT_HTTPHEADER => array(

    "cache-control: no-cache",

    "content-type: application/json”),

));

$response = curl_exec($curl);

$err = curl_error($curl);

curl_close($curl);

if ($err) {

  echo "cURL Error #:" . $err;

} else {

  echo $response;

}